luni, 10 noiembrie 2008

gandul meu din seara asta ..

imi place noaptea. stiu ca ma pot infasura in ea. nu mi-a refuzat niciodata somnul, desi eu l-am alungat de multe ori cu ale mele ..
si imi place mai ales ca atunci cand ma infasor cu toate alea, ca un vierme de matase in cocon, incepe metamorfoza si in zorii zilei pot casca ochi de lumina, atunci stiu ca Dumnezeu isi innoieste toate bunatatile pentru lumea aceasta si apoi curg si eu peste zi ca un petec natang de matase ..





Loving more and more this new road of light :)

Un comentariu:

Cristina spunea...

da! pentru ca pasii pe lumina sunt indreptati parca spre cer si orizontul devine vertical... astfel incat noi ne deschidem putin cate putin intunericul interior spre stropii de bunatate din cascada indurarii Sale....
Alaturi de tine pe drumul luminii!