marți, 19 august 2008

Nopti "afinii"

E sfarsit de vara..
da, cred ca s-a dus deja ..mai e putin
si ne rapeste septembrie cu ploi si vant..
Am iesit sa ascult "briza" Iasiului
care anul acesta a fost si mare si apus de jar pentru mine.
Am recunoscut mirosul de vechi al cinematografului, mi-am clatit
ochii si sufletul in fata unei povesti despre oameni si despre
o strada lunga ce trebuie traversata. Partea cea mai frumoasa
e legata de cine astepta dincolo.;))
Am mai inteles ca a oferi incredere
e dovada de inocenta si de dragoste.
Nu am mai auzit pe nimeni in ultima
vreme care sa imi spuna "ofera tot ce poti,
chiar daca nu vei primi nimic in schimb"
Ofera incredere chiar daca vei fi mintit,
ofera dragoste chiar daca dincolo
de o fata zimbitoare nu e decat..gol si egoism.
Mi-ar placea sa am aceeasi dorinta
sa merg fara directie pana cand nu voi mai avea
unde sa ma duc..



Niciun comentariu: