luni, 5 mai 2008

unul s-a dus # :-S

Am inceput si ultima sesiune, ultima din viata mea ..sau poate nu, dar sigur ultima dupa patru ani de studiu si refugiu in lumea cartilor, care intre timp, a devenit lumea mea.
Debutul sesiunii a fost in varianta soft.
Ceva sau mai bine zis cineva ce obisnuia sa fie unul dintre zbiri cu ani in urma, acum in aceasta noua formula mult mult mai imblanzita a venit, cu o intarziere de 25 de minunte, ne-a aruncat doua subiecte ca o manusa intr-un duel si linistit a asteptat ca noi sa ne desfasuram atat printre foile noastre cat si printre ale altora ..
mi-am scris cu calm demonstratia[ eu cu mine si poeziile "mele"]: Il male di vivere { viata =angoasa=durere=moarte} in poezia celor trei : Ungaretti, Montale si Quasimodo.
Urmeaza inca o serie de miercuri, joi si vineri legata strans cu o funie de aspre examene..dupa care binecuvantatul sfarsit de saptamana invadat de alte eseuri, carti, idei ..ganduri ..dar daca vremea tine cu mine ..si cu un basket neparat. :D
P.S. Sa fie adevarat ca acum la sfarsit ma cuprind nostalgii si de aceea ma bucur asa mult de examene ?!!? eu cred ca e mai mult de atat ;)

5 comentarii:

alexandru toma spunea...

eu de abia Luni incep sesiunea. Oricum saptamana viitoare 3 examene..

Pe mine nu ma cuprinde nostalgia vreau sa scap mai repede.

Btw in weekend poate ne vedem pe 10 Mai?:)
good luck in sesiune si spor cu licenta:D

ra_luz spunea...

Sigur , ne vedem :) bafta si tie si multa intelepciune

alexandru toma spunea...

Intelepciune?

In ce sens? :)

ra_luz spunea...

in sensul ca pentru a face alegeri bune si a organiza timpul cum trebuie ai nevoie de intelepciune:)

alexandru toma spunea...

pai mi-am facut un excel cu planificarea pe luna mai si iunie.
Pana la vacanta :D