sâmbătă, 3 mai 2008

Pangea Day

On may 10, 2008
Millions of people around the globe
Will connect throuth the power of film
Stories told by the world for the world
4 hours. 180 countries. thousands of locations.

On may 10th see the world through someone else's eyes.
http://www.pangeaday.org/index.php

Acum ne putem bucura
si noi de un astfel de eveniment
chiar in orasul nostru.
El va avea loc pe 10 mai, la Casa Studentilor,
in sala Azur incepand cu ora 21.
Vom pasi in universul filmului si
dupa 4 ore cred ca vom reusi
sa plecam de acolo cu o inima
mai larga si mai dispusa
sa accepte, cel putin, diversitatea.
nu ratati ocazia de a fi altfel intr-un sens bun.

P.S. alte impresii dupa ziua de 10 mai :)

9 comentarii:

alexandru toma spunea...

sa intelegem ca ne vedem acolo?
:)

Multumim de promovare. Daca mai si alti prieteni care ne pot ajuta la promovare te rog sa le spui.

ra_luz spunea...

da vreau sa vin si cu promovarea merge destul de bine :D

Unknown spunea...

poate pe online merge bine..

mai avem de lucrat pe offline..sper sa reusim!

btw: ai fost sambata trecuta la atelier?

ra_luz spunea...

da am fost , dar a lipsit domnul Ozolin si cu toate ca am invatat lucruri noi de la domnul Cantea ..a lipsit ceva ..ceva ce aduce domnul Ozolin o atmosfera de prietenie si buna dispozitie ..:)

alexandru toma spunea...

:) Atmosfera de prietenie incercam sa o dezvoltam si pe acel forum de care iti ziceam.
Ti'ai facut user?

ra_luz spunea...

mi-am facut, dar nu prea ajung pe acolo , cu asa multe pe cap.. si nu prea am curaj sa postez vreo fotografie ..ma gandesc prea mult la critici;))

alexandru toma spunea...

Sunt critici constructive..
Ma iei si pe mine la baschet?:)

alexandru toma spunea...

Raluca am scris despre filme pe blog si noi informatii!

alexandru toma spunea...

Ora 21:00, Casa de cultura, Sala Gaudeamus.
Pangea day!

te astept!